PROJE TAKVİMİMİZ
Ocak Ayı:
1.Projenin öğrencilere tanıtımı
2.Veli izin belgelerinin alınması
3.Twinspace’ye öğrencilerin kaydedilmesi
4.Her ortağın kendini, okulunu tanıtması
5.Öğrencilerin kendilerini tanıtması
6.Proje ön anket çalışmasının yapılması
7.Öğretmen Tanışma Toplantısı
8.Proje logosu ve Afişi Tasarlama ve seçimlerin yapılması
9.Müfredata Entegre dosyalarının yüklenmesi
10.Öğretmen - öğrenci webinarı yapılması
11.Öğrencilerin Steam Etkinliklerini belirlemesi
Şubat Ayı:
1.Etkinlik: “EON-XR” Web 2.0 aracı ile Dünya konulu “Sanal Gerçeklik Çalışması”
2.Etkinlik: Steam Etkinliği
3.Etkinlik: Dijital Dünya eğitimi “Dijital Ayak İzi” konusu
4.Etkinlik: Wordwall Web 2.0 aracı ile bir değerlendirme çalışması
5.Etkinlik: 7 Şubat Güvenli İnternet Günü Çalışması
Mart Ayı:
1.Etkinlik: “3D Mekanlar” Web 2.0 aracı ile Görsel Sanatlar dersi için Mimari Yapılar konulu “Sanal Gerçeklik Çalışması”
2.Etkinlik: Steam Etkinliği
3.Etkinlik: Dijital Dünya eğitimi “Siber Zorbalık” konusu.
4.Etkinlik: Kahoot Web 2.0 aracı ile bir değerlendirme çalışması
Nisan Ayı:
1.Etkinlik: “EON-XR” Web 2.0 aracı ile Geometrik Cisimler konulu “Sanal Gerçeklik Çalışması”
2.Etkinlik: Steam Etkinliği
3.Etkinlik: Dijital Dünya konulu eğitimlerimizden “Dijital Dünyada Etik Değerler ve Türkçe'nin Doğru Kullanımı” konusu
4.Etkinlik: Quizizz Web 2.0 aracı ile bir değerlendirme çalışması
5.Etkinlik: String Art çalışması
6.Etkinlik: Steam Dergisi (Book Creator) çalışması
Mayıs Ayı:
1.Etkinlik: “3D Mekanlar” Web 2.0 aracı ile Müzeler konulu “Sanal Gerçeklik Çalışması”
2.Etkinlik: Steam Etkinliği
3.Etkinlik: Dijital Dünya eğitimi “İnternet, Ekran ve Oyun Bağımlılığı” konusu
4.Etkinlik: Socrative Web 2.0 aracı ile bir değerlendirme çalışması
5.Etkinlik: 9 Mayıs eTwinning günü çalışması
6.Etkinlik: Karışık Ülke Takımları Çalışması
7.Etkinlik: Dijital Dünya Eğitimleri Kelime Bulutu Çalışması (Word Art)
Haziran Ayı:
1.Proje Sonu değerlendirme raporları
2.Öğrenci ve öğretmen katılım sertifikaları
3.Proje sonu değerlendirme raporları
4.Proje Kapanış webinarı
5.Proje yaygınlaştırma çalışmaları
6.Proje Kalite Etiketi Başvuruları
OUR PROJECT CALENDAR
January:
1. Introduction of the project to students
2. Obtaining parent permission documents
3.Registering students to Twinspace
4. Each partner introduces himself and his school
5.Students introduce themselves
6. Preliminary survey of the project
7. Teacher Meetup Meeting
8. Designing the project logo and poster and making the selections
9. Uploading Integrated Curriculum files
10.Teacher-student webinar
11. Students determine Steam Events
February:
1.Activity: “Virtual Reality Study” on Earth with “EON-XR” Web 2.0 tool
2.Activity: Steam Event
3.Activity: Digital World education “Digital Footprint” topic
4.Activity: An evaluation study with the Wordwall Web 2.0 tool
5.Activity: February 7, Safe Internet Day Study
March:
1.Activity: "Virtual Reality Study" on Architectural Buildings for Visual Arts lesson with the "3D Spaces" Web 2.0 tool
2.Activity: Steam Event
3.Activity: Digital World education “Cyberbullying” topic.
4.Activity: An evaluation study with Kahoot Web 2.0 tool
April:
1.Activity: "Virtual Reality Study" on Geometric Objects with the "EON-XR" Web 2.0 tool
2.Activity: Steam Event
3.Activity: "Ethical Values in the Digital World and Correct Use of Turkish" from our Digital World training
4.Activity: An evaluation study with the Quizizz Web 2.0 tool
5.Activity: String Art work
6.Activity: Steam Magazine (Book Creator) work
May:
1.Activity: “Virtual Reality Study” on Museums with “3D Spaces” Web 2.0 tool
2.Activity: Steam Event
3.Activity: Digital World education “Internet, Screen and Game Addiction” topic
4.Activity: An evaluation study with the Socrative Web 2.0 tool
5.Activity: May 9 eTwinning day work
6.Activity: Mixed Country Teams Practice
7.Activity: Digital World Education Word Cloud Study (Word Art)
June:
1. End of Project evaluation reports
2.Student and teacher participation certificates
3. End-of-project evaluation reports
4.Project Closing webinar
5. Project dissemination studies
6. Project Quality Label Applications
No comments:
Post a Comment