Öğretmen Son Test ve Analizi - Teacher Post-Test and Analysis
ÖĞRETMEN SON TEST RAPORU
(TEACHER FINAL TEST REPORT)
1.Hangi ülkeden katılıyorsunuz? (Which country are you attending?)
Bu soruya dokuz yanıt gelmiştir. 8 Türkiye ,1 Gürcistan katılmıştır. Tüm ortaklar anketi cevaplamıştır.
Nine answers were received to this question.8 Türkiye and 1 Georgia participated. All partners answered the questionnaire.
2.Okulunuzun adını ve bulunduğu ülkeyi belirtiniz?(İndicate the name of your school /the country in which it is located .)
Bu soruya on okul cevap vermiştir. Ankete bütün okulların öğretmenleri cevap vermiştir.
Ten schools answered this question. Teachers of all schools responded to the survey.
3-Bu projede yeni teknolojik aletler kullanmayı öğrendiniz mi? ( Did you learn to use new tecnological tools this project?
Bu soruya 9 öğretmen evet cevabını vermiştir. Bu cevaplara göre öğretmenler projemizde yeni teknolojik aletler öğrenmişlerdir sonucuna varıyoruz. Proje hedeflerimizden birine ulaştık diyebiliriz
Ten teachers answered yes to this question. According to these answers, we conclude that the teachers learned new technological tools in our project. We can say that we have achieved one of our project goals.
4-Bu proje öğrencilerinize yeni fikirler kattı mı? (Did this Project bring new ideas to your students?)
Bu soruya 9 evet cevabı gelmiştir. Bu soruya dayanarak projemiz öğrencilerimize yeni fikirler katmıştır sonucuna ulaşabiliriz.
There were 9 yes answers to this question. Based on this question, we can conclude that our project has added new ideas to our students.
5-Bu projede Web 2.0 araçlarından en az birini kullandınız mı? (Did you use at least one of the web2 tools in this project?)
Bu soruya 9 evet cevabı gelmiştir. Bu soruya dayanarak öğretmenlerimiz en az bir Web 2.0 aracı kullanmıştır sonucuna ulaşabiliriz
9 yes answers to this question. Based on this question, we can conclude that our teachers used at least one Web 2.0 tool.
6-Farklı ülkeden öğretmen ve öğrencilerle işbirliği yapmak hoşunuza gitti mi? (Do you enjoy collaborating with teachers and students from different countries?)
Bu soruya 9 evet cevap gelmiştir. Bu cevaplara dayanarak projemizde farklı ülkeden öğretmen ve öğrencilerle işbirliği yapmak öğretmenlerimizin hoşuna gitmiştir sonucuna ulaşabiliriz.
There were 9 yes answers to this question. Based on these answers, we can conclude that our teachers enjoyed cooperating with teachers and students from different countries in our project.
7-Sizce proje 1-5 puan üzerinden kaç puanla sonuçlandı?(İn your opinion how many points did the Project result out of 1-5 points ?
Bu soruya verilen cevaplara göre öğretmenlerimiz projemize tam puan vermiştir.
According to the answers given to this question, our teachers gave full points to our project.
SONUÇLAR(RESULTS)
1. Projedeki tüm öğrenciler VR Sanal gerçeklik gözlüklerini tanıdı. (All students in the project got to know the VR Virtual reality glasses.)
2. Bu gözlükler için kullanılacak Web 2.0 uygulamalarını öğrendi. (He learned Web 2.0 applications to used for these glasses.)
3. Öğrencilere metaverse evrenini tanıtmak ve onlara yeni deneyimler kazandı.(Students introduced the metaverse universe and gained them new experiences.)
4. Steam çalışmalarıyla üst düzey düşünme ve üretim becerileri gelişti. (Advanced thinking and production skills developed through Steam work.)
5. Dijital dünya, dijital ayak izi, dijital vatandaşlık, siber zorbalık, güvenli internet kullanımı gibi konularda bilgi sahibi olmalarını sağladı. (It enabled them to have information on issues such as the digital world, digital footprint, digital citizenship, cyberbullying, safe internet use).
6. Dijital okuryazar oldu. (Became digitally literate)
7. Teknolojiyi doğru kullandı.( He used technology correctly.)
8. Dijital yetkinlikleri gelişti.( Digital competencies developed.)
DEĞERLENDİRME / EVALUATION
Yaptığımız anketlerimiz ve süreç sonundaki gözlemlerimiz göstermektedir ki, proje başında hedeflediğimiz kazanımların hepsi en iyi şekilde gerçekleşmiştir. Öğrencilerimiz sanal gerçeklik deneyimleri ile öğrenimi bambaşka bir boyuta taşımış, steam etkinlikleri ile derste öğrendiği bilgilerin günlük hayatta nasıl kullanıldığını uygulamalı olarak göstermiş, problem çözme süreçlerini yürütmüş oldu. Dijital dünya eğitimleri ile Alfa Kuşağı çocuklarının teknoloji döneminin gerektirdiği konularda yetkinlik kazandığı, Web 2.0 değerlendirme çalışmaları ile de zenginliğin arttırılmış olduğu dolu dolu bir proje olmuştur.
Our surveys we conducted and our observations at the end of the process show that all of the achievements we aimed at the beginning of the project were realized in the best way. Our students took learning to a whole new level with their virtual reality experiences, showed practically how the information they learned in the lesson was used in daily life with steam activities, and carried out problem solving processes. It has been a full project in which Alpha Generation children gain competence in the subjects required by the technology period with digital world trainings, and wealth has been increased with Web 2.0 evaluation studies.
No comments:
Post a Comment