Steam Etkinliklerini Seçiyor
Etkinlik Konusu : Öğrencilerimiz Steam Etkinliklerini Seçiyor
Etkinlik Sorumluları: Duygu ŞAHİN TURAN – İrma VERDZERUİ
Etkinlik Düzeyi: İlkokul
Etkinlik Süresi: 1 Hafta
Etkinliğin Uygulanışı:
- Öğrenciler önce kendileri evde hangi Steam Etkinliklerini yapmak istediklerini düşündüler ve araştırmalar yaptılar.
- Sonra sınıfta her öğrenci istediği Steam Etkinliği adını söyledi.
- Bu söylenen Steam Etkinlikleri “Mindmeister” ya da “Coggle” Web 2.0 aracı ile zihin haritalarına dönüştürüldü.
- Zihin haritası oluşturulduktan sonra sınıfta en çok istenen etkinlikler belirlendi.
- Projede 4 ay boyunca yapılacak 4 Steam Etkinliğini öğrenciler kendileri belirlediler.
- Böylece etkinlikleri ve projeyi daha çok sahiplenmiş oldular ve sürecin tam merkezinde yer almış oldular.
Our Students Choose Steam Events
Activity Topic: Our Students Choose Steam Events
Event Coordinators: Duygu ŞAHİN TURAN – İrma VERDZERUİ
Activity Level: Primary School
Event Duration: 1 Week
Implementation of the activity:
- Students first thought about which Steam Events they would like to do at home and did research.
- Then in the class, each student said the name of the Steam Event they wanted.
- These said Steam Events were turned into mind maps with the "Mindmeister" or "Coggle" Web 2.0 tool.
- After the mind map was created, the most requested activities in the classroom were determined.
- Students determined the 4 Steam Events to be held in the project for 4 months.
- Thus, they embraced the activities and the project more and they were at the center of the process.
Duygu ÖZTÜRK-TOKİ Salih Şükriye Yoluç Primary School -3/F
AVCILAR /İST ANBU L
Öğrencilerimiz Steam Etkinliklerini Seçiyor - Our Students Choose Steam Events
No comments:
Post a Comment