▶️Öğrencilerimiz Steam Etkinliklerini Seçiyor - Our Students Choose Steam Events - ჩვენი სტუდენტები ირჩევენ Steam ღონისძიებებს

 

 Steam Etkinliklerini Seçiyor

 

Etkinlik Konusu : Öğrencilerimiz Steam Etkinliklerini Seçiyor

Etkinlik Sorumluları: Duygu ŞAHİN TURAN – İrma VERDZERUİ

Etkinlik Düzeyi: İlkokul

Etkinlik Süresi: 1 Hafta 

 

Etkinliğin Uygulanışı:

  1. Öğrenciler önce kendileri evde hangi Steam Etkinliklerini yapmak istediklerini düşündüler ve araştırmalar yaptılar.
  2. Sonra sınıfta her öğrenci istediği Steam Etkinliği adını söyledi.
  3. Bu söylenen Steam Etkinlikleri “Mindmeister” ya da “Coggle” Web 2.0 aracı ile zihin haritalarına dönüştürüldü.
  4. Zihin haritası oluşturulduktan sonra sınıfta en çok istenen etkinlikler belirlendi.
  5. Projede 4 ay boyunca yapılacak 4 Steam Etkinliğini öğrenciler kendileri belirlediler.
  6. Böylece etkinlikleri ve projeyi daha çok sahiplenmiş oldular ve sürecin tam merkezinde yer almış oldular.

 


Our Students Choose Steam Events

 

Activity Topic: Our Students Choose Steam Events

Event Coordinators: Duygu ŞAHİN TURAN – İrma VERDZERUİ

Activity Level: Primary School

Event Duration: 1 Week 

 

Implementation of the activity:

  1. Students first thought about which Steam Events they would like to do at home and did research.
  2. Then in the class, each student said the name of the Steam Event they wanted.
  3. These said Steam Events were turned into mind maps with the "Mindmeister" or "Coggle" Web 2.0 tool.
  4. After the mind map was created, the most requested activities in the classroom were determined.
  5. Students determined the 4 Steam Events to be held in the project for 4 months.
  6. Thus, they embraced the activities and the project more and they were at the center of the process.
Projemizin etkinliklerini öğrencilerimizin belirlemesi hakkındaki düşünceleriniz nelerdir? - What are your thoughts on our students' determination of the activities of our project?
7 responses

Duygu ŞAHİN TURAN - Namık Kemal Primary School 4/C - Esenyurt/İSTANBUL 

Öğrencilerimiz Steam Etkinliklerini Seçiyor - Our Students Choose Steam Events

 

duygu_sahin_turan_namik_kemal_primary_school_4c_-_esenyurtistanbul.jpg

Canan SULH-Çağdaş Yaşam Profesör Ahmet Merdivenci İlkokulu 4/A

Beylikdüzü / İSTANBUL

Öğrencilerimiz Steam Etkinliklerini Seçiyor - Our Students Choose Steam Events

21dea177-fd5c-4864-a145-9ed8d2549ab0.png

Duygu ÖZTÜRK-TOKİ Salih Şükriye Yoluç Primary School -3/F

AVCILAR /İST ANBU L

Öğrencilerimiz Steam Etkinliklerini Seçiyor - Our Students Choose Steam Events

 

Zeynep YILDIRIM - Namık Kemal Primary School - 2/B - Esenyurt - İstanbul

Öğrencilerimiz Steam Etkinliklerini Seçiyor - Our Students Choose Steam Events

 

img_5542.png

Arzu Müzeyyen Küçükertunç Rasim Özdenören İlkokulu 4/A Esenyurt/İstanbul

Öğrencilerimiz Steam Etkinliklerini Seçiyor - Our Students Choose Steam Events

img-20230220-wa0019.jpg

Fazilet DEMİREL -Ragıp Akın Primary School 3/D Bağcılar/İSTANBUL

Öğrencilerimiz Steam Etkinliklerini Seçiyor - Our Students Choose Steam Events

 

steam_kolaj.jpg

Eda Karagöz Ayan Şehit Mustafa Türker İlkokulu Tepebaşı Eskişehir 

Öğrencilerimiz Steam Etkinliklerini Seçiyor - Our Students Choose Steam Events

20230220_133751_0000.png

Irma Verdzeuli - Georgia, Ducheti N2 Publlic School 

Öğrencilerimiz Steam Etkinliklerini Seçiyor - Our Students Choose Steam Events

selection_of_stem_assignment.jpg

Murat SANDIKCI - Siteler İlkokulu - 4/A - Esenyurt / İstanbul

Öğrencilerimiz Steam Etkinliklerini Seçiyor - Our Students Choose Steam Events

 

1 - Balonla Hareket Eden Araba

2 - Mancınık ( Catapult )

3 - Robot Kol

4 - Pet Şişe El Fanı

Murat SANDIKCI

Murat AKBOĞA / Namık Kemal Primary School / Esenyurt / İSTANBUL

Öğrencilerimiz Steam Etkinliklerini Seçiyor - Our Students Choose Steam Events

duygu_sahin_turan_namik_kemal_primary_school_4c_-_esenyurtistanbul_3.jpg

MERYEM GENÇ ŞEHİT AHMET SAYLAK PRIMARY SCHOOL KIRIKHAN HATAY

Öğrencilerimiz Steam Etkinliklerini Seçiyor - Our Students Choose Steam Events

sade_liste_zihin_haritasi.jpg

No comments:

Post a Comment